پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ باید جزء دغدغه‌های مدیران شهری باشد

شهردار منطقه ۷ در جلسه سامانه ۱۳۷ پلاس به مدیران و معاونین خود تاکید کرد تا رضایتمندی شهروندان در امور مربوط به شهر را در رأس فعالیت های خود قرار دهند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ تهران، نشست معاونین شهرداری این منطقه با سرفصل بررسی گزارش آماری پیام های سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه در بازه زمانی ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ برگزار شد و مواردی از قبیل توزیع پیام ها میان مناطق ۲۲گانه، سهم حوزه ها از مجموعه پیام های وارده به کارتابل، فراوانی پیام های ۱۳۷ پلاس به تفکیک ماه، در 6 ماهه اول سال در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته، فراوانی پیام های ۱۳۷ پلاس به تفکیک نواحی و معاونت ها و ادارات نواحی پنجگانه مورد ارزیابی محمد هادی علی اکبری شهردار منطقه قرار گرفت.

گفتنی است اولویت موضوع پیام های منطقه، میانگین زمان پاسخگویی به پیام ها به تفکیک ادارات و نواحی، درصد رضایتمندی شهروندان از پیام های سامانه ۱۳۷ پلاس در نواحی و ادارات منطقه از دیگر سرفصل هایی بود که مدیران منطقه هفت در خصوص آنها به بحث و گفتگو پرداختند.

در جریان این نشست محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه هفت با اشاره به اینکه نگهداشت اولین وظیفه شهرداری ها است، گفت: موضوع نگهداشت از مواردی است که باید در راس فعالیت ها قرار بگیرد زیرا شهروندان وقتی از منازل خود خارج می شوند اولین موضوعی که توجه شان را جلب می کند موضوع نظافت، شستشو و به طور کلی نگهداشت شهر است.

وی با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ پلاس یک ابزار بسیار مهم و کارآمد برای سنجش درصد رضایتمندی شهروندان است، افزود: در زمان اجرای پروژه ها باید میزان رضایتمندی شهروندان مدنظر قرار بگیرد. سامانه ۱۳۷ پلاس نشان دهنده نظر مردم و نظر شهروندان است که برای ما اهمیت بسیاری دارد،  پس باید اهمیت این سامانه را بپذیریم و پیام های ثبت شده در آن را جز دغدغه های روزمره خود قرار دهیم.

شهردار منطقه ۷ در پایان یادآور شد: برای رسیدگی بهتر به پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس باید تجهیزات لازم خریداری و در دسترس باشد؛ از همین رو خرید و فراهم کردن تجهیزات یکی از اولین اقداماتی است که باید انجام شود و در گام بعدی از نیروهای جوان و کارآمد در این بخش باید استفاده شود تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن مسائل مطرح شده از طریق این سامانه را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 60464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =