روان‌سازی جریان حرکت خودروها و رفع ترافیک در اطراف بیمارستان امام خمینی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۶ تهران از اجرای طرح ساماندهی ترافیکی خیابان‌های بعثت و باقرخان خبر داد که باعث روان شدن حرکت خودروهای عبوری و رفع ترافیک اطراف بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران، علیرضا صادقی بخش با بیان اینکه ساماندهی وضعیت ترافیکی خیابان بعثت نه تنها گره ترافیکی این محدوده را رفع کرده و باعث افزایش رضایت‌مندی ساکنین این خیابان نیز شده است، اظهار کرد: حجم تردد خیابان‌های بعثت و باقرخان و نیز حجم بالای مراجعین به بیمارستان امام خمینی(ره) باعث ایجاد ترافیک عبوری در خیابان بعثت شده بود که این موضوع علاوه بر کندی جریان حرکت ترافیک در این معبر، موجبات نارضایتی شهروندان ساکن در تردد روزانه آنان را نیز فراهم کرده بود.

صادقی‌بخش ادامه داد: معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در راستای رفع این مشکل اقدام به اجرا و نصب مینی نیوجرسی به طول ۱۵۰ متر در خیابان بعثت کرد که باعث جلوگیری از پارک حاشیه‌ای غیر مجاز در خیابان بعثت و روان‌سازی جریان حرکتی وسایل نقلیه شده است.

وی این فعالیت را با که با همکاری پلیس راهور منطقه صورت پذیرفته در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان ساکن محدوده خیابان بعثت برشمرد و از افزایش رضایت‌مندی آن‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 60465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =