آئین تکریم و معارفه شهرداران مناطق ۵،۱۵و۲۱ برگزار شد

آئین تکریم و معارفه شهرداران مناطق ۲۱و۱۵،۵ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، محمدرضا پوریافر سرپرست شهرداری منطقه ۵، محمدعلی الفت پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۵، محسن امیدیان سرپرست شهرداری منطقه ۲۱، داود گودرزی شهردار پیشین منطقه ۵ و محمد شیری شهردار پیشین منطقه۱۵ و جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلات آیین تکریم و معارفه شهرداران مناطق ۵،۱۵و ۲۱ برگزار شد.

عباس شعبانی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در جلسه تکریم و معارفه سرپرستان شهرداری های مناطق ۲۱و۱۵،۵  ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و حمله پیروزمندانه سپاه پاسداران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم لبنان و غزه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را به برکت خون این شهید ارجمند از خداوند متعال خواستار شد.وی گفت: شجاعت برخورد با رژیم غاصبی که بیش از هزاران هزار انسان مظلوم را به کام مرگ کشانده است عظمت کار پاسداران عزیز ما را مشخص می کند که سند افتخاری برای پاسداران میهن عزیزمان است.

معاون شهردار تهران انجام بیش از ۲۳۰۰ پروژه طرح من شهردارم ۲ را در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ و افتتاح بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان پروژه توسعه محلی و آسفالت بیش از ۲۵ درصد معابر شهر تهران توسط مناطق ۲۲ گانه را در این دوره از مدیریت شهری و همچنین تحقق بیش از ۱۰۰ درصد بودجه در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ را برای نخستین بار و پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی پروژه ها تا این موقع از سال را از مهم ترین اقدامات این دوره از مدیریت شهری خواند که باید به شیوه درست و صحیح به شهروندان اطلاع رسانی گردد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در جهت کسب رضایت مردم و خدمت بهتر به مردم قدم بر می دارد گره گشایی از مشکلات مردم بویژه توسط شهرداران نواحی که در لبه ی جلویی خدمت به مردم حضور دارند را از مهم ترین رویکرد هایی بر شمرد که باید توسط همکاران مدنظر قرار گیرد.

عباس شعبانی سرلوحه قرار دادن پنج مأموریت اصلی را وظیفه شهرداران مناطق،معاونین و شهرداران نواحی دانست که در ارزیابی های ۹ ماهه پیش رو بر این مبنا صورت خواهد پذیرفت که به ترتیب: اداره کردن صحیح سازمان، نگهداشت متناسب شهر، تحقق حداکثری برنامه ها، تحقق برنامه های درآمدی و موضوعات اجتماعی و ارتباط با مردم می باشدکه همگی ما را در چشاندن طعم خدمت صادقانه به شهروندان یاری می رساند.

معاون شهردار تهران در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از محمد شیری شهردار پیشین منطقه ۱۵ وی را از شهرداران با تعصب و فنی و متخصص در امور شهرداری دانست و در ادامه با اشاره به سابقه خوب و خوش فکری و توان اندیشه ورزی آقای محمد علی الفت پور سرپرست جدید این منطقه برای ایشان در مدت حضورشان در این منطقه آرزوی توفیق کرد و یک جهش ویژه خدمتی را با همکاری کارکنان این منطقه برای شهروندان منطقه ۱۵ خواستار شد.

محمد شیری شهردار پیشین منطقه ۱۵ ضمن تشکر از اعتماد شهردار تهران بابت فرصت خدمت در منطقه ۱۵و تشکر از شهرداران پیشین این منطقه که فرصت خدمت خوبی را به مردم این منطقه فراهم نمودند ادامه داد ما هم در حد بضاعت خود راه خدمتی این عزیزان را در منطقه ۱۵ ادامه دادیم.

محمد شیری با بیان اینکه منطقه ۱۵ با پخش ۱۰۱ هزار تن آسفالت رتبه اول با اختلاف پخش آسفالت در مناطق ۲۲ گانه را به خود اختصاص داده است افزود: تا به امروز در سال پیش رو ۷۰ هزار تن آسفالت در معابر این منطقه پخش شده است و این مسیر خدمتی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.وی در ادامه صدور ۱۵۰۰ پروانه ساختمانی و نوسازی بیش از ۱۰۰۰پلاک فرسوده در این منطقه را از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در منطقه ۱۵ برشمرد.

شهردار پیشین منطقه ۱۵ ضمن خیر مقدم به آقای دکتر الفت پور شهردار جدید این منطقه که دارای توانمندی های ویژه مدیریتی هستند ادامه این مسیر خدمتی را بیش از مدیران قبلی در این منطقه با آرزوی توفیق برای ایشان خواستار شد.

محمد علی الفت پور سرپرست جدید شهرداری منطقه۱۵ ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت و تبریک به نیروهای مسلح کشور عزیزمان که دل مردم را شاد نمودند در ادامه پیش گرفتن تجارب خدمتی در مرکز تحول و نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۵ را از مهم ترین برنامه های خود در این منطقه برشمرد.

 وی همچنین پیش بردن مسیر خدمتی و تکریم ارباب رجوع در این منطقه باتوجه به منویات شهردار تهران در خدمت به مردم را از مهم ترین اهداف خود در این منطقه خواند.

معاون هماهنگی و امور مناطق در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا پوریا فر شهردار پیشین منطقه ۲۱ وی را از شهرداران با اخلاق و متخصص خواند و ضمن آرزوی توفیق برای ایشان با حضور در منطقه ۵ آقای محسن امیدیان سرپرست جدید منطقه ۲۱ را از مدیران با سابقه کشوری خواند که در سطح استانداری نیز خدمت نموده اند ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مدت حضورشان در این منطقه ، خدمت بیشتر و بهتر به مردم را سرلوحه کار در این منطقه برشمرد.

محمدرضا پوریا فر شهردار پیشین منطقه ۲۱ ضمن تشکر از اعتماد شهردار تهران بابت فرصت مجدد خدمت در منطقه ۵ کسب رتبه دوم درآمدی و رتبه دوم کنترل پروژه و تحقق ۱۰۰ درصدی پروژه های توسعه ی محلی در منطقه۲۱  و ساماندهی بزرگراه فتح باغستان پس از ۴۰ سال حل مشکل گواهی مسکن محله تهرانسر که شامل ۲۰۰۰ خانوار بود و پیگیری مشکل مسکن کارکنان را از مهم ترین افتخاراتی دانست که با همراهی همکاران متخصص این منطقه محقق شد.

محسن امیدیان سرپرست جدید شهرداری منطقه۲۱ ضمن آرزوی توفیق برای آقای پوریافر شهردار پیشین این منطقه و احترام به ساحت مقدس شهداء بویژه سید مقاومت ادامه مسیر خدمت به مردم در این منطقه را از اولویت های کاری خود در منطقه ۲۱ برشمرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از داود گودرزی شهردار پیشین منطقه ۵ وی را از از جمله شهرداران صبور و با اخلاص دانست که در راه کسب رضای خداوند از مهم ترین اولویت های شخصیتی ایشان است وی همچنین از محمد رضا پوریا فر جهت حضور خود و قبول فرصت خدمتی مجدد در منطقه ۵ تقدیر و تشکر بعمل آورد.

داود گودرزی معاون خدمات شهری و امور محیط زیست شهرداری تهران و شهردار پیشین منطقه ۵ با اشاره به فرصت کوتاه خدمت در این منطقه تحقق اتفاقات مهم در فرصت کوتاه در این منطقه را در راستای خدمت به مردم از مهم ترین برنامه هایی دانست که در این فرصت اندک محقق شد.

گودرزی با بیان اینکه اگر اراده ما خدمت صادقانه به مردم باشد و به چیزی جز حل مشکلات مردم نیاندیشیم خداوند برکات خود را در زندگی ما جاری و ساری می نماید. وی با اشاره به تصویب مصوبات با همکاری هیأت امنای محلات و پیشبرد اهداف و اقدامات این مصوبات طبق برنامه ریزی و زمان بندی صورت گرفته در راستای حل مشکلات مردم و تشکیل شورای هماهنگی را برای پیشبرد و حل حداکثری مشکلات از مهم ترین اتفاقات این دوره برشمرد.

محمدرضا پوریافر سرپرست جدید شهرداری منطقه۵  با اشاره به گستردگی و پیچیدگی وظایف و مأموریت ها در مجموعه شهرداری تهران همراهی و همکاری و ایجاد یک اعتماد متقابل را از نکاتی دانست که در مسیر خدمت حداکثری به شهروندان باید مدنظر قرار گیرد.وی ضمن آرزوی توفیق برای شهردار پیشین این منطقه کسب رضایت مردم و همکاران را که به رضای الهی منجر خواهد شد از اولویت های حضور خود در منطقه ۵ دانست.

در پایان این مراسم با ابلاغ حکم شهردار تهران توسط معاون هماهنگی امور مناطق به محمد علی الفت پور، وی به سمت سرپرست شهرداری منطقه۱۵ همچنین محسن امیدیان به سمت سرپرست شهرداری منطقه۲۱ و محمدرضا پوریا فر به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۵ منصوب شدند و از زحمات و تلاش‌های محمد شیری  شهردار پیشین منطقه ۱۵ و داود گودرزی شهردار پیشین منطقه ۵ تکریم و قدردانی به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: 60489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =