آغاز به کار سامانه «سیما تاکسی» برای تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز عملیاتی‌شدن سامانه سیما تاکسی برای تاکسیرانان خبر داد.

شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اشاره به عملیاتی شدن سامانه جامع مدیریتی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی (سیما تاکسی) پس از گذشت بیش از یک دهه اظهار کرد: با توجه به مشکلات و ایرادات موجود در سامانه سیما تاکسی و مخاطرات امنیتی موجود به علت قدیمی بودن تکنولوژی زبان برنامه نویسی و عدم امکان بروزرسانی سامانه مطابق با نیازهای سازمان و تاکسیرانان، تغییر سامانه مذکور در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته سامانه سیما تاکسی پلاس عملیاتی و جایگزین سامانه قبلی شد.

مالکی تصریح کرد: با عملیاتی شدن این سامانه مشکلات موجود مانند محدودیت تعداد کاربران، عدم دسترسی به سامانه در بستر اینترنت و مخاطره های امنیتی نرم افزار مرتفع شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه افزود: همچنین امکان ارائه برخی خدمات غیرحضوری به رانندگان از طریق اپلیکیشن، مجوز تاکسیرانی الکترونیکی و نیز اتصال به درگاه های دولتی و اخذ وب سرویس های استعلامات مورد نیاز فراهم می شود.

مالکی تاکید کرد: مدیریت جامع امور مربوط به تاکسیرانی، رانندگان و شرکت ها بر اساس فرآینده های قانونی تعریف شده، ارائه گزارش های متنوع، ثبت و رسیدگی به تخلفات رانندگان تاکسی از دیگر قابلیت های این سامانه است.

انتهای پیام/

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 60517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =