موکب محبان الامام‌الرضا (ع) میزبان نمازگزاران در نماز جمعه تهران بود

همزمان با اقامه نماز روز جمعه به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، موکب پذیرایی و استیج فرهنگی محبان الامام‌الرضا(ع) در مصلی تهران برپا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: به همت اداره فرهنگی، موکب پذیرایی و استیج فرهنگی محبان الامام الرضا (ع) در روز جمعه و همزمان با اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب و با هدف نمایش قدرت ایران و حزب الله و دفاع از مردم مظلوم لبنان در مصلی تهران از دقایق ابتدایی صبح روز جمعه ۱۳ مهر ماه، برپا  و اقدام به پذیرایی از نمازگزاران نمود.

وی افزود : در استیج فرهنگی نیز با حضور مجری، عمو روحانی و گروههای متعدد سرود نوجوانان، تواشیح و مسابقه کودک برنامه های متنوع اجرا شد و در موکب پذیرایی هم ۶هزار غذای گرم، ۴ هزار میان وعده، آب معدنی، چای و دمنوش ،کیک و آبمیوه، شربت و همچنین پرچم لبنان، فلسطین، پوستر و تصاویر شهید مقاومت سید حسن نصرالله در بین مردم توزیع شد.

گفتنی است؛ سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک نیز با حضور در موکب محبان الامام الرضا (ع) به بررسی وضعیت خدمات رسانی به نمازگزاران پرداخت و از زحمات همکاران تشکر کرد.

انتهای پیام/

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
کد خبر: 60522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =