بهره‌برداری از هایپر پسماند منطقه ۱۰ تا اواسط آبان ماه

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۰ گفت: در ۳ نقطه از سطح منطقه‌ غرفه‌هایی در نظر گرفته شده که شهروندان با مراجعه به آن‌ها می‌توانند در قبال تحویل پسماند خشک خود، از خدمات مناسبی برخوردار شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، حسین زیدی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۰ در پاسخ به سوالی مبنی بر جزئیات جانمایی و زمان استقرار هاپیر پسماند این منطقه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح من شهردارم و کسب رضایت شهروندان در جمع آوری پسماند خشک، قرار است در ۳ نقطه از منطقه دیار امام هادی (ع) هایپر پسماندی استقرار پیدا کند تا خدمات رسانی مناسبی را به شهروندان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه غرفه‌های این هایپر پسماند در ۳ نقطه بوستان اعتماد، بوستان نور و پل مرتضوی جانمایی شده افزود: به زودی برق و تجهیزات غرفه‌ها نصب می‌شود و به امید خدا در اواسط آبان‌ ماه شاهد بهره برداری از این هایپر پسماند خواهیم بود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۰ درباره نحوه کارکرد این هایپرپسماند گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این غرفه‌ها و تحویل پسماند خشک خود، از خدمات در نظر گرفته شده بهره مند شوند؛ در این هایپرپسماند در قبال دریافت پسماند خشک، به شهروندان اقلام مصرفی و بهداشتی ارائه می‌شود که در صورت عدم نیاز به این اقلام می‌توانند وجه نقد دریافت کنند.

زیدی تاکید کرد: قیمت اقلام توزیعی با قیمت پسماند برابر خواهد بود و این هایپر پسماند به درخواست خود شهروندان به مرحله اجرا رسیده و امیدواریم خدمات مناسبی را بتوانیم ارائه دهیم.

انتهای پیام/

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 60532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =