شهردار منطقه ۷ با رزمندگان معزز شاغل منطقه دیدار کرد

به مناسبت هفته دفاع مقدس شهردار و جمعی از مدیران منطقه هفت با حضور در سالن کنفرانس به منظور تجلیل از ایثارگران با رزمندگان شاغل در این منطقه دیدار کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در ابتدای این نشست کلیپی از دوران دفاع مقدس و رزمندگان شاغل در منطقه که در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند پخش شد و سپس هر یک از ایثارگران حاضر به معرفی و بیان خاطره پرداختند.

در ادامه محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۷ ضمن تقدیر از رزمندگان و ایثارگری های این عزیزان در دفاع از کشور، گفت: عشق، ایثار و وطن دوستی سه مؤلفه مهم و از کلید واژه‌های دفاع مقدس هستند که امروز با گذشت سال ها باز هم برای آبادانی و بقای عزت کشورمان باید مدنظر همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم هفته دفاع مقدس، افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان شجاع و دلیر ایران اسلامی در جنگی نابرابر دشمن را با آن‌ همه امکانات و تجهیزات نظامی از پای درآوردند تا یک وجب از خاک میهن عزیزمان به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

شهردار منطقه هفت بابیان اینکه هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ ایران اسلامی است، تاکید کرد: تقدیر از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا کمترین کار ممکن برای پاسداشت خدمات آن‌ها به کشور است و ما قدردان رشادت‌ها و جان‌فشانی این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 60538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =