برگزاری دهمین جلسه کمیته تخصصی HSE برای ارتقاء ایمنی شهر تهران

دهمین جلسه کمیته تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) ذیل کمیته اندیشه ورز سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هدف ارتقاء آگاهی و دانش در زمینه مدیریت مخاطرات و ریسک‌ها و همچنین مدیریت تغییرات عوامل سازمانی و محیطی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) سازمان در این باره اظهار داشت: با توجه به رشد روز افزون دانش در حوزه‌های تخصصی و تغییرات اجتناب ناپذیر در محیط شهری، دهمین جلسه کمیته تخصصی سلامت، ایمنی و محیط زیست  برای دستیابی به اهداف و تامین حداکثر بازدهی در فعالیت های حوزه (HSE) با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌ها و متخصصین این حوزه در صنایع برگزار شد.

موسوی افزود: بهره‌گیری از مشاوره و تجربیات افراد متخصص و صاحب نظر و در نتیجه توسعه آگاهی و دانش مدیریت مخاطرات و ریسک‌های موجود از جمله اهداف برگزاری این کمیته به شمار می آید.

سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست گفت: کمیته تخصصی (HSE) با روش بهره گیری از طوفان فکری و تحلیل پروژه های حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست و با تجمیع نظرات و پیشنهادات اساتید این حوزه و با استفاده از اطلاعات و گزارشات تحلیلی متقن و با کیفیت نسبت به تعریف برنامه های آتی و در نتیجه مدیریت تغییرات شدید عوامل و متغیرهای سازمانی و محیطی اقدام می نماید.

موسوی افزود: از این رو دهمین جلسه کمیته تخصصی (HSE) با حضور مدعوین حوزه های تخصصی حقیقی و حقوقی در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با طرح موضوعات مربوط به نحوه راهبری کمیته تخصصی، گزارش عملکرد دبیرخانه HSE شهرداری تهران و بررسی خط مشی سلامت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 60556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =