جلب مشارکت در اداره شهر با همکاری ائمه جماعات و شهرداری

نشست فصلی ائمه جماعات منطقه۱۱ تهران با محوریت توسعه فعالیت های فرهنگی و جلب مشارکت های مردمی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ تهران در این نشست ضمن تبریک به مناسبت اقدامات مقتدرانه ایران اسلامی در برابر رژیم منحوس صهیونیست گفت: در سال ۴۰۲ مقبره شهدای بوستان دامپزشکی مرمت شد و فضای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری با رویکرد فرهنگ اسلامی ایرانی و مناسبات ملی مذهبی آماده سازی شد و امروز برای نخستین بار میزبان ائمه جماعات در این فضای معنوی هستیم.

او افزود: تلاش می کنیم تا ارتباط شهرداری و مساجد در راستای جلب مشارکت مردم در موضوعات فرهنگی شهر باشد و به همین منظور از فعالیت های مسجد به عنوان پایگاه اجتماعی و فرهنگی حمایت می کنیم. موسوی در این دیدار صمیمانه با ائمه جماعات به لزوم همکاری مستمر بین مسجد و مدیریت فرهنگی شهر اشاره کرد و گفت: در اقدامات مدیریت شهری از ظرفیت بسیج و پشتیبانی و مشارکت مردمی بهره میبریم تا حس تعلق به شهر را از این ظرفیت افزایش دهیم.

طی این دیدار که با حضور ۴۰تن از ائمه جماعات؛ مسئولین و فرماندهان بسیجی و گروه های مردمی و مدیران شهری برگزار شد به موضوعاتی نظیر حمایت از فعالیت مساجد؛ توسعه حمایت های معنوی و مادی از فعالیت های مردمی توسط مدیریت شهری؛ مرمت و احداث مساجد و تقویت اجرای طرح آرمان در مراحل بعدی اشاره شد.

انتهای پیام /

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
کد خبر: 60561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =