قیمت‌گذاری محصولات در میادین و بازارها بر اساس شاخص‌های کیفی است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران تاکید کرد: قیمت‌گذاری بر روی محصولات ارائه شده در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس شاخص‌های کیفی انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری‌زاده با تاکید بر اینکه قیمت‌گذاری بر روی محصولات ارائه شده در بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس شاخص‌های کیفی انجام می‌شود؛ گفت: به عبارتی قیمت‌گذاری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس استانداردی است که برای هر محصول تعیین می‌شود.

وی افزود: در نرخنامه‌های سازمان علاوه بر اینکه نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری شاخص‌های کیفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که شامل مواردی همچون شکل ظاهری، وزن و سایز است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: بهره‌برداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات قابل عرضه را بر اساس این شاخص‌های تعیین شده در نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین؛ تهیه کنند. اگر محصولی با شاخص‌های کیفی تعیین شده فاصله داشته باشد، اجازه ورود به بازارها و میادین را ندارد.

وی بیان کرد: در برخی موارد که محصول قابل عرضه در میادین و بازارها فاصله کمی با شاخص‌های کیفی نرخنامه داشته باشد، اصلاح قیمت انجام می‌شود.

بختیاری‌زاده در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه رویکرد فروش محصولات در بازارها و میادین میوه و تره بار به صورت دستچین است، شهروندان می‌توانند روی پالت میوه و سبزیجات را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
کد خبر: 60573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =