برگزاری تور نیم‌روزه دانش‌آموزان شهر تهران در بوستان ریحانه

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ از برپایی تور نیم‌روزه صدها دانش‌آموز دختر شهر تهران در بوستان بانوان ریحانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی اظهار داشت: باتوجه به اینکه بوستان بانوان ریحانه یکی از مجهزترین بوستان های ویژه بانوان شهر تهران است تور نیم‌روزه ویژه دانش آموزان شهر تهران به شکل برنامه ریزی شده برای تفریح و آموزش در این بوستان برگزار می شود.

وی افزود: به مناسبت هفته گردشگری ویژه برنامه های گوناگونی در منطقه۲۲ برگزار می شود و باتوجه به اینکه امکانات گردشگری و تفریحی گوناگونی در این منطقه وجود دارد بسیاری از تورهای گردشگری دانش آموزی در مکان های این منطقه صورت می گیرد که یکی از این محیط ها بوستان بانوان ریحانه است.

خداوردی ادامه داد: یکی دیگر از امکانات شاخص بوستان ریحانه، ایجاد فضای اختصاصی ویژه بانوان به مساحت کلی ۱۸ هکتار، با هدف رفع نیازهای ضروری فرهنگی، تفریحی و ورزشی بانوان و کودکان و غنی سازی اوقات فراغت آنان در یک محیط امن و سالم است که در ضلع شرقی پارک چیتگر قرار دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد: در این مجموعه استیج ورزش صبحگاهی و اسکیت، سرویس بهداشتی، سالن چند منظوره ورزشی، آمفی تئاتر روباز، نمازخانه، ست های ورزشی بانوان، ست های بازی کودکان، خانه عکس، سکوهای نشیمن خانوادگی، سالن پینگ پنگ و فوتبال دستی، زمین بازی محصور، ایستگاه تندرستی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، آلاچیق های سرپوشیده مجهز به باربکیو و میزو صندلی، آبنما، نمازخانه ، رختکن مجهز به کمد امانات و میز شطرنج فراهم شده است.

انتهای پیام/

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۰
کد خبر: 60595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =