کارگاه آموزشی داستان‌نویسی و تور ادبی بازدید از خانه‌موزه سیمین و جلال مختص کودکان کار

به مناسبت هفته کودک تور ادبی بازدید از خانه موزه سیمین و جلال به همراه برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی مختص کودکان کار در محل خانه موزه سیمین و جلال برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، تور ادبی بازدید از خانه موزه های سیمین و جلال  به همراه برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی مختص کودکان کار(شناسایی کودکان مستعد و علاقه مند) برگزار می شود.
دکتر سیدمحمدناظم رضوی، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در این خصوص ضمن تاکید بر نقش و تاثیر بازدید از موزه‌ها بر شناخت کودکان نسبت به هویت و میراث فرهنگی- تاریخی،  بیان داشت:  آشناسازی این کودکان با فرهنگ و تمدن کهن ایران اسلامی از مهمترین اهداف این برنامه است.
لازم به ذکر است ، این برنامه در روز دوشنبه مورخ شانزدهم مهر ماه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ همزمان با روز ملی کودک با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و کمیته ملی موزه ها در محل خانه موزه سیمین و جلال واقع در تجریش، دزاشیب، خیابان شهید رمضانی، کوچه رهبری، کوچه پسندیده، بن بست ارض، پلاک یک برگزار می شود.
گفتنی است در ادامه این برنامه از خانه موزه نیمایوشیج و مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران نیز بازدید به عمل می آید.

انتهای پیام/

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: 60611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =