ضرورت همفکری و همدلی در پیشبرد اهداف عالیه سازمان بسیج

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان ضمن بررسی اقدامات انجام شده طرح های مختلف مجموعه و برنامه ریزی اقدامات پیش رو بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای مذکور تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، جلسه شورای معاونین با حضور حجت الاسلام والمسلمین صابری نیا نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری، به منظور بررسی عملکرد معاونت ها و حوزه ها و ارائه راهکار های لازم جهت حل مسائل و مشکلات در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی سازمان برگزار شد.

در این جلسه، محمدمهدی حسن زاده با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات در جلسات مختلف ابراز داشت: همفکری و همدلی در میان بخش های مختلف مجموعه موجب هم افزایی در پیشبرد اهداف و ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان می شود و با توجه به بازدید های میدانی و برگزاری جلسات شورای معاونین می طلبد تا برنامه ریزی های مناسب در حوزه های مختلف داشته باشیم تا بتوانیم گامی در راستای تحقق اهداف عالیه شهرداری تهران و سازمان بسیج شهرداری داشته باشیم.

وی در ادامه خواستار تلاش بیش از پیش در راستای تحقق اهداف تعیین شده، ایجاد انگیزه و خلاقیت و اعمال کنترل های لازم ، نظارت و بازرسی های مستمر شد.

همچنین در این جلسه، ضمن بررسی اقدامات انجام شده و گزارش مصوبات قبلی، موضوعات مربوط به طرح اختتامیه نشاط و تعالی، عهد یاران و... بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 60615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =