جشنواره‌ «شهر کودکی» در بوستان لاله تهران برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: به مناسبت هفته ملی کودک جشنواره «شهر کودکی» در بوستان لاله برگزار و برنامه‌های متنوع در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نیز اجرا می‌شود.

مهدی امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی کودک، جشنواره «شهر کودکی» در بوستان لاله با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶، برپا و علاوه بر آن برنامه‌های متنوع در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نیز اجرا می‌شود.

امیری با اشاره به برنامه‌های متنوع شهرداری تهران در هفته ملی کودک گفت: هفته ملی کودک، امسال در ادامه پویش سلام به آینده با شعار «بازی و شادی حق همه بچه هاست» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای همدردی با کودکان جنگ‌زده غزه و لبنان و حمایت از این عزیزان نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت و پرچم حزب الله و فلسطین هم میان کودکان توزیع خواهد شد.

مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این بخش از جشنواره با هدف ایجاد آگاهی و انتقال پیام صلح و مقاومت به نسل‌های آینده مورد توجه است، اظهار داشت: کودکان در این جشنواره با همبستگی با کودکان غزه و لبنان بار دیگر به جهانیان یادآوری خواهند کرد که مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود و هر نسل می‌تواند با عشق و دوستی، دنیای بهتری بسازد.

امیری افزود: با توجه به تجربه موفق سال قبل، امسال نیز اداره کل آموزش‌های شهروندی در نظر دارد نمایشگاهی با محوریت محصولات و خدمات حوزه کودک و نوجوان برگزار کند که از جذابیت و کارآمدی مناسب برای کودکان برخوردار باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهر کودکی به مدت یک هفته در بوستان لاله، خاطرنشان کرد: جشنواره شهر کودکی در راستای زمینه سازی مشارکت کودکان، ظرفیت سازی برای دسترسی به خدمات با کیفیت برای مخاطبان و همچنین توسعه فضای اثربخش برای کودکان و خانواده‌هایشان از طریق بازی و تفریح در هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۰ مهر ماه با برپایی استیج و ارائه ۵۰ خدمت شامل آموزش‌های متنوع فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی، سرگرمی و زیست محیطی برگزار خواهد شد که با همکاری شبکه پویا، جشن ویژه کودکان روی آنتن خواهد رفت.

مدیر کل آموزش های شهروندی در پایان یادآور شد: مجموعه برنامه های این جشنواره به گونه ای طراحی شده که علاوه بر کودکان، والدین نیز می توانند از مجموعه خدمات ارائه شده نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 60616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =