برپایی رقابت های جذاب ورزشی در قهرمان شهر ۳/ آغاز برگزاری مسابقات قهرمان شهر در منطقه ۴ تهران

شهردار منطقه ۴ از برگزاری مسابقات قهرمان شهر در دو گروه آقایان و بانوان در مهر ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده با اعلام خبر آغاز برگزاری مسابقات قهرمان شهر در راستای اجرای دستورات ابلاغی از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: اداره ورزش منطقه ۴ در نظر دارد دور اول "مسابقات قهرمان شهر "، را در دو گروه آقایان و بانوان بین محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ برگزار نماید.
وی در ادامه افزود: سوت آغاز این مسابقات روز  ۱۵مهرماه در مدرسه خواجه عبدالله انصاری با حضور ۵۰۰ دانش آموز به صدا درآمد.
کمالی زاده گفت: این مسابقات در ۳ رشته تیمی و ۷ رشته انفرادی ویژه بانوان و در ۳ رشته تیمی و ۵ رشته انفرادی ویژه آقایان طی سه دوره محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای برگزار می شود.
شهردار منطقه ۴ به رشته های ورزشی این مسابقات اشاره کرد و گفت: مسابقات مذکور در رشته های والیبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال گل کوچک و داژبال به صورت تیمی و در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، دارت، فوتبال روی میز، شنا، بومی محلی، آمادگی جسمانی و ژیمناستیک به صورت انفرادی برگزار خواهند شد.    
کمالی زاده با بیان اینکه در دور اول این مسابقات شهروندان از درون محلات به رقابت با یکدیگر می پردازند، گفت: دور اول این مسابقات از ۱۵ مهرماه ماه آغاز شده که پس از برگزاری نفرات و تیم های برگزیده به دور بعدی (منطقه ای) راه خواهند یافت و برندگان نهایی نیز در دور فرا منطقه ای با هم رقابت خواهند داشت.
کمالی زاده هدف از برگزاری این رقابت ها را افزایش سطح شادی و نشاط، ایجاد حس اعتماد به نفس  و ترویج ورزش همگانی بین شهروندان تهرانی عنوان کرد.
شایان ذکر است شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق لینک  varzesh.tehran.ir در این مسابقات ثبت نام کنند.
انتهای پیام /

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 60643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =