شهردار منطقه ۱۳ با فعالان عرصه نظم و امنیت دیدار کرد

به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا و گرامیداشت روز نیروی انتظامی، شهردار منطقه ۱۳ با جمعی از فعالان عرصه نظم و امنیت این منطقه دیدار و از آنان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، امیر محمد نوری در نشستی صمیمانه با سرهنگ حسین سلطان زاده رئیس منطقه ۳ یگان عملیات پلیس بزرگراه، سرهنگ صفر عبادی سرکلانتر بزرگراه های تهران، سرهنگ فریاد نظری سرکلانتر شرق پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ حسین زنگنه رئیس منطقه ۱۳ پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ کبود تبار رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو ، سرهنگ صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری فاتب، سرهنگ نادری فرمانده پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی فاتب ، سرهنگ دهقان زاده جانشین سرکلانتر یازدهم و سرهنگ گودرزی رئیس کلانتری ۲۱۰ پایانه شرق دیدار و با اهدای لوح از زحمات و همکاری آنها با شهرداری این منطقه قدردانی کرد.
امیر محمد نوری، شهردار منطقه در ابتدای این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای راه امنیت و حافظان حریم این مرز و بوم، هفته نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان و روسای خدوم فرجا و نیروی انتظامی تبریک گفت و افزود: هفته نیروی انتظامی، یادآور رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثار حماسه‌سازان بی‌ادعایی است که برای برقراری نظم و امنیت و حفظ کیان این مرز و بوم، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی خود، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را به ارمغان می‌آورند.
وی با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در ایجاد نظم و آرامش در این منطقه، بر همبستگی میان شهرداری و نیروی انتظامی تأکید کرد و آن را عاملی مؤثر در پیشبرد امور و جلوگیری از بی نظمی ها و پیش شرط توسعه شهر دانست.
امیر محمد نوری همچنین از تلاش و زحمات پلیس راهور در ایجاد امنیت تردد در بزرگراه ها و کاهش ترافیک در معابر مهم مواصلاتی  قدردانی کرد.
شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد : تشکر و قدردانی از تلاش های دلسوزانه، شبانه روزی و در جهت تامین امنیت اجتماعی شهر و شهروندان، کوچکترین وظیفه ای است که ما به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی مان بر عهده داریم.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 60650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =