نصب ۲۵۰ پرژکتور و ۷۵ پایه روشنایی در بوستان غرب تهران

معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال جاری اقدامات گسترده ای در راستای روشنایی بوستان ها صورت گرفته است؛ گفت: ۲۵۰ پرژکتور و ۷۵ پایه روشنایی در بوستان این محدوده غربی پایتخت مورد نصب قرار گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار داشت: با همکاری اداره فضای سبز و نواحی ششگانه نواقص روشنایی ها و نقاط مورد نیاز روشنایی شناسایی شده است و طی یک عملیات اقدام به مرمت و نصب پایه روشنایی جدید صورت گرفت.

وی افزود: با نصب این پایه روشنایی و پرژکتور ها موجب حذف نقاط بی دفاع شهری هستیم و همچنین موجب رضایت مندی شهروندان را به دنبال خواهد آورد.

فصیح ادامه داد: طرح مرمت و نصب پایه چراغ های بوستان های سطح منطقه۲۲ تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و در صورتی که نقطه ای بوستان ها پایه روشنایی آن خاموش است شهروندان می توانند با سامانه ۱۳۷پلاس تماس بگیرند تا همکارانم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع خاموشی کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ ادامه داد: در قالب رسیدگی به روشنایی های محلات ۱۲گانه منطقه طرح روشنایی زیرگذر های پیاده رو و سواره نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 60660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =