آمادگی مدیریت شهری برای استقبال از بارش‌های زمستانی/ لایروبی کانال‌ها و انهار منطقه ۱۰ به صورت مستمر

سلمان فرحبخش گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکل در فصل سرما، لایروبی کانال‌ها، انهار و پاکسازی حوضچه‌ها به صورت هفتگی انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰،"سلمان فرحبخش" رییس خدمات شهری منطقه،با اشاره به آمادگی مدیریت شهری برای فصل سرما و بارش نزولات آسمانی اظهار کرد: امسال مدیریت شهری همانند سال‌های گذشته پای کار است و با آمادگی بیشتری به استقبال از فصل سرما رفته‌ایم تا شاهد گرفتگی معابر، انهار، حوضچه‌ها و کانال‌ها نباشیم.

وی افزود: در همین راستا به صورت مستمر و هفتگی ۳۳ حوضچه منطقه لایروبی و رسوب برداری می‌شود و در فصل گرما نیز این موضوع را به جهت پیشگیری از ایجاد بوی نامطبوع به دلیل آب ماندگی، تجمع زباله و گرفتگی انهار و رفع مشکلات زیست محیطی انجام می‌دادیم.

″فرحبخش″ با بیان اینکه لایروبی انهار و کانال ها در فصل زمستان به صورت جدی به وسیله ۹ دستگاه خاور دنبال می‌شود گفت: هر هفته به صورت مستمر لایروبی ۱۵ هزار متر طول از انهار را خواهیم داشت. همچنین ۵۵۰۰ متر از کانال‌های سطح منطقه نیز به صورت هفتگی لایروبی می‌شود.

رییس خدمات شهری منطقه ۱۰ بیان کرد: این اقدامات با هدف پیشگیری از گرفتگی معابر، کسب رضایت شهروندان، رفع مشکلات زیست محیطی و... انجام می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده مشکلات می‌توانند با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا اکیپ‌های خدمات شهری نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 60663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =