مناسب‌سازی پیاده‌راه محور مرتضوی

در راستای اجرای طرح ۳۶۰ درجه (رصد،برداشت و اقدام) معاونت امور مناطق اصلاح و مناسب سازی پیاده راه محور مرتضوی از بزرگراه شهید نواب تا محور رودکی مورد بررسی قرار گرفت‌.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، صبح روز ۱۶ مهرماه سید محمد فیاض مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران به همراه مهدی اخ الصنایع شهردار  و معاونان منطقه و شهردار ناحیه دو از اجرای  طرح ۳۶۰ درجه در محور مرتضوی بازدید کرد.

در این طرح که دومین مرحله آن در سال جاری اجرا شده، محور خیابان مرتضوی در ناحیه ۲ منطقه ۱۰ مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت.

اصلاح و مناسب سازی پیاده راه محور مرتضوی از بزرگراه شهید نواب تا محور  رودکی، جایگزینی دریچه‌های نانو کامپوزیت (ضدسرقت) با دریچه‌های فلزی معیوب و قدیمی، حذف تابلوهای زائد، حذف زوائد فیزیکی، پاکسازی برچسب های  تبلیغاتی غیر مجاز از جداره ها، کاشت نهال، طوقه چینی درختان و… از جمله اقداماتی است که در دستور کار اجرای این طرح قرار گرفته و اجرا شده است.

فیاض مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران در این بازدید ضمن رضایت از اقدامات صورت گرفته در محور مرتضوی، به لزوم همسان سازی زیر مخازنی ها  و حذف دریچه‌های زائد  و همسطح سازی دریچه ها در منطقه  تاکید کرد.
لازم به ذکر است منطقه ۱۰ در مرحله اول طرح ۳۶۰ درجه در بین مناطق ۲۲ گانه حائز رتبه برتر بود.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 60689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =