اهدای بسته‌های آموزشی و ملزومات تحصیلی به دانش آموزان نیازمند منطقه ۲۲

معاون شهردار منطقه ۲۲ از اهدای لوازم التحریر تحصیلی به تعدادی از دانش آموزان نیازمند این منطقه ثبت شده در سامانه سمات خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲، حامد خداوردی در این رابطه گفت: در یک همت خداپسندانه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با اهدای لوازم التحریر و ملزومات مدرسه از جمله کیف و لوازم التحریر به ۵۰ دانش آموز نیازمند که در سامانه سمات ثبت‌نام شده بودند، کمک رسانی شد.

وی افزود: کودکان و دانش آموزان زیادی وجود دارند که به واسطه مشکلات مالی و یا هر مشکل دیگری از تحصیل محروم مانده‌اند و این وظیفه ماست که در حد توان خود قدمی در این راه برای فرزندان آینده کشورمان بر داریم. یکی از این راه‌هایی که می‌توانیم به این فرزندان کمک نماییم، تهیه لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند است.

خداوردی در ادامه به بیان اهداف طرح در منطقه ۲۲ پرداخت و گفت: هدف این طرح کمک به دانش آموزان نیازمند، خرید لوازم تحریر برای نیازمندان و مرتفع سازی مشکلات دانش آموز نیازمند، کاهش موانع تحصیلی و جلوگیری از ترک تحصیل و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان نیازمند و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در کشورمان از نتایج کمک به این دانش آموزان خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 60703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =