برگزاری جشن بزرگ هفته کودک با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در دارالمومنین تهران

فیلسوف‌زاده معاون اجتماعی منطقه ۱۴ از انجام برنامه جشن با حضور کودکان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١۴، وی با بیان اینکه هر کودک نشانی از خداست هدف از برگزاری این ویژه برنامه را تعامل بین دستگاه های ذی ربط جهت آموزش و حفظ حقوق کودکان در جامعه بیان کرد.
وی افزود: با هدف محکومیت جریان کشتار کودکان و نوجوانان در غزه و لبنان و با رویکرد حمایت از کودکان تحت پوشش، جشن بزرگ کودکان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سرای محله تاکسیرانی و با محوریت اداره آموزشهای شهروندی منطقه انجام شد.

فیلسوف زاده در ادامه گفت: ویژه برنامه ی هفته جهانی کودک با نام بازی شادی کودکی با رویکرد ایجاد شادی و نشاط در کنار آموزش های اجتماعی برای آینده ساز ایران اسلامی برگزار شد.

به گفته وی؛ این ویژه برنامه با آیتم هایی همچون نمایش عروسکی با آموزش حقوق و تکالیف شهروندی، مسابقه و اهدای جوایز نفیس به شرکت کنندگان، اجرای بازی و سرگرمی در بین کودکان، اجرای موسیقی زنده هنگ درام توسط کودک، اهدای هدیه به تمامی کودکان تحت پوشش شرکت کننده، بهمراه پذیرایی نهار و میان وعده انجام شد.

گفتنی است: این برنامه با حضور مدیران و کارشناسان اداره آموزشهای شهروندی و ناحیه۳ هم زمان با دومین روز از هفته کودک با مشارکت محله پرستار (محله دوستدار کودک) و محله تاکسیرانی برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 60705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =