کارناوال چرخ مهر در منطقه ۱۱ برگزار شد

ویژه برنامه کارناوال «چرخ مهر» با هدف ترویج شادی، همبستگی اجتماعی، بمناسبت هفته ملی کودک در منطقه ۱۱ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه با اعلام برگزاری کارناوال چرخ مهر گفت: این برنامه در مدرسه شهید اسدی محله عباسی با حضور هنرمندان، گروه‌های موسیقی محلی و اجراهای خیابانی همراه بود، فرصتی برای تجلیل از فرهنگ بومی و گسترش پیوندهای اجتماعی فراهم آورد.
او افزود: «چرخ مهر» به‌عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی، از بخش‌های متنوعی مانند نمایش‌های زنده، مسابقات هنری تشکیل شده است. این کارناوال علاوه بر ایجاد فضای شاد و پرانرژی، به معرفی هنرهای محلی و اصیل می‌پردازد و بستری برای تعامل بین قومیت های مختلف دانش آموزی ایجاد می‌کند.
عموزاده تصریح کرد: کارناوال «چرخ مهر» با شور و نشاط فراوان برای دانش‌آموزان برگزار شد و این کارناوال ویژه با هدف ایجاد فضایی شاد و آموزنده، فرصتی است تا دانش‌آموزان عزیز در کنار هم از لحظات سرگرم‌کننده و پر از هیجان لذت ببرند.
معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه۱۱ تهران در اخر گفت: این روز به‌یادماندنی با هدف تقویت روحیه دوستی و همدلی بین دانش‌آموزان و ایجاد محیطی پر از شادی و نشاط طراحی شده است. تا با هم «چرخ مهر» را بچرخاندن و روزی و سالی شاد و پر از خاطره در کنار هم بسازند.
انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 60817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =