تمهیدات لازم جهت رفع موانع ایمنی بازار گل امام رضا(ع) و بازار موادشیمیایی کیمیا

شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از بازار گل امام رضا(ع) و بازار موادشیمیایی کیمیا بر اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم به منظور ایمن‌سازی این مراکز تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد علی الفت پور در بازدید از بازار گل امام رضا(ع)، بازار مواد شیمیایی کیمیا و ساختمان های نا ایمن و قدیمی در بافت فرسوده  ضمن گفتگو با هیئت مدیره، کسبه و شهروندان گفت: بازار گل امام رضا(ع)، یکی از مراکز مهم فروش گل و گیاه در منطقه ۱۵ تهران است که به دلیل تنوع محصولات و خدمات خود، همواره مورد توجه شهروندان و خریداران قرار دارد بر همین اساس با توجه به افزایش تردد و جمعیت در این بازار، ایمن‌سازی آن به عنوان یک اولویت اساسی در دستور قرار گرفته است.

وی افزود: هدف از ایمن‌سازی بازار گل امام رضا(ع)، ایجاد محیطی امن و مطمئن برای خریداران و فروشندگان و  به منظور کاهش حوادث و سوانح احتمالی در این بازار اجرا می شود.

شهردار منطقه در ادامه اظهار امیدواری کرد: با همکاری فروشندگان و خریداران، این بازار به یکی از امن‌ترین و بهترین مقاصد خرید گل در تهران تبدیل شود.

الفت پور بر لزوم اهمیت ایمن سازی ساختمان های نا ایمن منطقه  نیز تا حصول نتیجه تاکید کرد و افزود: موضوع ایمن سازی این ساختمان ها  نیز در دستور کار قرار دارد .

شهردار منطقه به وضعیت حساس بازار مواد شیمیایی کیمیا نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز به لحاظ اهمیت توزیع و پخش مواد شیمیایی در شهر تهران جزو مراکز حساس بشمار می آید  و تلاش می کنیم با همکاری سازمان آتش نشانی و اداره ساماندهی مورد ایمنی این مجموعه را  نیز ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 60838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =