پیشرفت ۹۸ درصدی ساختمان پایانه متروی جوانمرد قصاب

نشست مشترک و بازدید از پروژه های ترافیکی منطقه ۲۰ با حضور شهردار منطقه و مدیرعامل حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران اجرایی سازمان و منطقه ۲۰، روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان پایانه مترو جوانمردقصاب و پارکینگ طبقاتی خیابان آستانه بازدید شد.

رضا شنگی با بیان اینکه ساختمان اداری پایانه مترو جوانمردقصاب ۹۸ درصد پیشرفت دارد، گفت: پیش بینی می شود این محل با کاربری استقرار مرکز اتوبوسرانی، تاکسیرانی و نظارت تصویر تا دو آینده به بهره برداری رسد.

شنگی با اشاره به تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی خیابان آستانه اظهار داشت: عملیات احداث این پروژه مدتی متوقف شده بود و با توافقات انجام شده با سازمان حمل ونقل و ترافیک، ادامه روند احداث آن با بررسی الحاق بخشی به این محل برای امکان افزایش واحدهای پارکینگ انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توافق انجام شده به زودی تعدادی تجهیزات ترافیکی برای نصب در بزرگراه ها و معابر اصلی به این منطقه اضافه می شود.

انتهای پیام/

۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 60854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =