اکران "پایش شو۶" اولین برنامه گفت‌وگو محور در شهرداری تهران؛ به‌زودی

روابط عمومی شهرداری منطقه۶ در یک اقدام نوآورانه به برگزاری برنامه‌ای گفت‌وگومحور و چالشی با هدف ارزیابی عملکرد و تلاش مدیران شهری در حل مسائل شهر با شعار "صدای شهروندان، راهبرد مدیران" اقدام کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران، مهدی بابایی مدیر اداره روابط عمومی این منطقه گفت: به زودی شاهد انتشار اولین اپیزود از برنامه "پایش شو" خواهیم بود، برنامه‌ای گفتگویی و چالشی که به عنوان پلی برای ایجاد گفتمان شهری و تبادل نظر و تجربیات بین شهروندان و شهرداری عمل خواهد کرد .


مدیر روابط عمومی این منطقه خاطر نشان کرد: برنامه "پایش شو" مبتنی بر پیوست ارتباطی و اجتماعی و بر اساس پروپوزال تایید شده توسط کارشناسان متخصص تنظیم شده است. هدف ما از این برنامه، تبیین عملکرد شهرداری برای شهروندان و ایجاد فضایی برای ارزیابی و ارتقاء خدمات شهری است.


وی افزود: ما بر این باوریم که با ایجاد یک بستر ارتباطی مناسب، می‌توانیم ضمن بررسی چالش‌ها و مسائلی که شهروندان با آن مواجه هستند، به راه‌حل‌هایی مؤثر دست یابیم. این برنامه همچنین فرصتی خواهد بود تا مدیران شهری به سؤالات و دغدغه‌های مردم پاسخ دهند و تبادل نظرهای موجهی را با آنان داشته باشند.


بابایی با اشاره به اینکه وظیفه روابط عمومی محدود به اطلاع‌رسانی نیست گفت: روابط عمومی با برقراری ارتباط نزدیک و مؤثر با مردم و انتقال این حس که به عنوان رابطی بین شهروندان و سازمان‌ها عمل می‌کند و مدافع حقوق شهروندی در ساختار اداری به شمار می‌رود. باید همواره در نقطه ای قرار بگیرد که کنار مردم است و بتواند این ارتباط را بین سازمان و شهروندان به درستی برقرار کند و به آنان احساس حمایت از حقوق و خواسته‌هایشان بدهد.


مدیر روابط عمومی منطقه۶ در پایان با اشاره به اهمیت ایجاد گفتمان شهری و نقش کلیدی آن در بهبود فضای زندگی در شهرها، از برنامه پایش شو به عنوان یک ابتکار جدید در روابط عمومی منطقه۶ یاد کرد و ابراز امیدواری نمود که با استقبال عمومی مواجه شود و به یک سکوی تبادل افکار و نظرات در شهرداری تبدیل شود.


انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 60874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =