اقدامات سازمان زیباسازی در توجه به پشتوانه فرهنگی، ادبی، اسلامی و انقلابی ایران جای تقدیر دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدامات سازمان زیباسازی در توجه به پشتوانه فرهنگی، ادبی، اسلامی و انقلابی ایران جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در دویست و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر، اظهار کرد: ما حضور رئیس جمهور و مسئولان را نیز قبل و بعد از حمله به بیروت در قطر دیدیم و وزیر امور خارجه نیز به بیروت سفر کرد. رئیس مجلس نیز به بیروت رفت که حس کنار مردم لبنان بودن در این سفر احساس شد.

وی افزود: آقای قالیباف در این سفر حاج باقر جبهه های جنگ بود. به نظر بنده محوریت جمهوری اسلامی در مقاومت اکنون با حضور تمام این عزیزان بیش از پیش معلوم است. از رئیس شورا نیز ممنونیم که برای شورا و شهرداری در کمک به مردم لبنان تعیین تکلیف می کند.

نادعلی ضمن تقدیر از سازمان زیباسازی برای تبلیغات در این عرصه، یادآور شد: این سازمان در بحث اسلامی و انقلابی اقدامات حجیمی انجام می دهند اما به مناسبت روز خوشنویسی نیز در سطح شهر شاهد بودیم که به ذخیره فرهنگی و ادبی ایران نگاه شده است. اگر نسل ما از اندوخته متون کلاسیک و هنر ایرانی-اسلامی انقطاع پیدا کنند، ضربه جبران ناپذیری خواهند خورد.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 60878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =