عملکرد HSE مناطق شهرداری تهران زیر ذره‌بین مدیریت بحران تهران

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارزشیابی عملکرد سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در ۶ ماهه اول سال جاری در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید سجاد موسوی درباره نظارت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر عملکرد (HSE) مناطق گفت: ارزیابی عملکرد HSE  در  ۶ ماهه اول سال جاری بر اساس "دستورالعمل ارزیابی عملکرد سلامت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران" با هدف اطمینان از اجرای الزامات HSE در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران انجام شد که نتایج این ارزیابی‌ها به مناطق ۲۲ گانه و دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد ارائه خواهد شد.

موسوی افزود: این ارزیابی با هدف دستیابی به اصل بهبود مستمر در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست و به منظور بهبود عملکرد و مدیریت موثر فرآیندها، بر مبنای ۴ معیار اصلی مدیریت HSE و ۴۸ شاخص انجام شد.

موسوی با اشاره به دستاوردهای این دوره از ارزیابی‌ها گفت: از جمله این دستاوردها می‌توان به دریافت بازخوردهای لازم از محیط‌های درونی و پیرامونی، شناسایی چالش‌ها و ارائه رهنمودهایی در جهت رفع آنها اشاره نمود.

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد: در این دوره از ارزیابی به تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها و بررسی اقدامات شاخص مناطق پرداخته شد.

انتهای پیام/

         

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 60895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =