کاشت پاییزه در فضاهای سبز شهری منطقه ۲۰ آغاز شد

رئیس اداره فضای سبز منطقه ۲۰ از کاشت گل و گیاه متناسب با فصل پائیز و مقاوم به سرما در بوستان ها و قطعات فضای سبز شهری این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد مرتضوی گفت: همزمان با آغاز فصل پائیز و به منظور زیباسازی چهره شهر، کاشت انواع گل و گیاه در بوستان ها و فضاهای سبز حاشیه بزرگراه ها آغاز شده است و تاکنون بیش از ۵۰ هزار گلدان نشاء فصلی و ۱۵ هزار گلدان درختچه کاشته شده است.

مرتضوی میادین سلمان فارسی، نماز، امام هادی(ع)، بسیج، نارنج، میادین دولت آباد و خیابان های فدائیان اسلام، جاده قم، میثم، مدرس، ولی آباد و تمامی بوستان های منطقه را از جمله موقعیت های انجام شده برشمرد.

وی افزود: کاشت انواع گل های فصلی پائیزی اعم از داوودی، کلم زینتی، رئولیا، درختچه های زینتی و انواع رزها رنگ و بوی خاصی به فضاهای عمومی شهری می بخشد و تغییر فصل برای شهروندان ملموس تر خواهد شد.

به گفته رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲۰ کندوکوب، آماده سازی بسترخاک، تقویت و پخش کودهای دامی از جمله فعالیت های اجرایی در زمان کاشت است که با نظارت کارشناسان از سوی عوامل اجرایی انجام می شود.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۲
کد خبر: 60904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =