رفع چالش محلات منطقه ۱۴ و افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه خدمات شهری

شهردار منطقه ۱۴ طی هم‌اندیشی با مدیران و تیم خدمات شهری شهرداری منطقه، بر رفع چالش‌های خدمات شهری در محلات و بهبود خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان به صورت ویژه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر شهرابی با اشاره بر اهمیت رصد موضوعات شهری، ظرفیت ها و چالش های محلات گفت: یکی از دغدغه ها و وظایف مدیران شهری، توجه به موضوع نگهداشت است و این مهم با برنامه ریزی دقیق و گسترده در راستای جلب رضایت مندی شهروندان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه نخستین شاخص ارزیابی هر شهر، موضوع سیمای بصری نظیر فضای سبز، آراستگی محیطی، ایمن‌سازی معابر شهری، بحث آسیب های اجتماعی و کالبدی محله ها به شمار می آید، بر ضرورت برنامه ریزی جهت زیبا سازی، نگهداشت و مناسب سازی کالبدی محله های منطقه برای رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.

شهرابی همچنین با تاکید بر استفاده از تجهیزات و نیروهای خدماتی برای خدمت‌رسانی به شهروندان بویژه در روزها و ماه های پر پارش و سرد احتمالی یادآور شد: با بسیج تیم های شهری برای زیباتر و پاکیزه تر شدن کالبدی محلات و نونوارتر شدن کوچه های منطقه تلاش شود.

امیر شهرابی با یادآوری اینکه اهمیت رسیدگی به موضوعات و درخواست‌های ثبت شده مردمی در سامانه ۱۳۷ و همچنین کاهش فراوانی پیام‌ها در سامانه در اولویت قرار گیرد، تاکید کرد: به منظور ارتقای کیفیت زندگی در محله‌های ٢١ گانه، مجموع همه فعالیت های مرتبط با نگهداشت محلات و حوزه های مختلف شهری با کیفیت و جدیت و به صورت نقطه به نقطه و با نظارت مستمر و شبانه روزی اجرایی شود.

معاون خدمات شهری نیز در این هم اندیشی با بیان اینکه ارائه خدمات شهری، زندگی شهری را تداوم می‌بخشد، گفت: با برنامه ریزی دقیق و گسترده در راستای جلب رضایت مندی شهروندان، طرح ویژه نگهداشت و نونوار شدن محلات به صورت پهنه بندی و کوچه محور در کنار رفع چالش ها و موضوعات مهم حوزه خدمات شهری در این بخش از پایتخت با جدیت دنبال می شود.

گفتنی است؛ در این جلسه معاون خدمات شهری، شهرداران نواحی و شهرداران شب گزارشی از فعالیت های خدمات شهری در منطقه را ارائه کردند و سپس در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان در خصوص چالش‌ها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 60906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =