۹ هزار ثبت سفارش نوماند از سوی شهروندان منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه طرح نوماند مدیریت پسماند به شکل ویژه در این محدوده از شهر تهران به اجرا در می‌آید؛ گفت: از اجرای این طرح تاکنون ۹ هزار ثبت سفارش در نرم افزار نوماند از سوی شهروندان این منطقه صورت گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهارداشت: استقبال مناسبی از سوی شهروندان منطقه در اجرای طرح نوماند صورت گرفته است، البته اطلاع رسانی چهره به چهره از سوی آموزشگران اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه از جمله دلایل استقبال شهروندان در این طرح بوده است.

وی افزود: به همت آموزشگاران اداره پسماند شهرداری منطقه به بیش از ۱۰ هزار نفر از شهروندان آموزش نرم افزار نوماند ارائه شده است و همچنان این آموزش ها ادامه دارد.

فصیح ادامه داد: طبق آخرین گزارش ها دوهزار و ۷۵۷ سفارش شهروند توسط خودروها نوماند به درب منزل شهروند مراجعه کرده اند و هزینه ارائه پسماند نیز به حساب شهروندان پرداخت شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲به موضوع آموزش ساکنان در مجتمع های مسکونی نیز اشاره کرد؛ گفت: طرح نوماند به ساکنان مجتمع های مسکونی به خصوص مدیران این مجتمع ها ارائه می شود که با این آموزش شاهد کاهش پسماند تر خواهیم بود.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 60913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =