همکاری شهرداری و پلیس راهور در روان‌سازی ترافیک تا پایان عملیات بهسازی میدان سبلان

شهردار منطقه ۷ در دیدار با روسای پلیس راهور که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد بر همکاری دو جانبه شهرداری و پلیس راهور در روان سازی ترافیک تا پایان عملیات احداثی میدان سبلان و زیرگذر میدان سپاه تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، به مناسبت هفته نیروی انتظامی شهردار منطقه از زحمات پلیس راهور با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

در جریان این دیدار مدیران حاضر در نشست در خصوص مسائلی از قبیل حل معضل ترافیک منطقه، آرام سازی، پیگیری سد معبرها، همکاری دوجانبه در اجرای پروژه بهسازی میدان سبلان، زیرگذر میدان سپاه و فرهنگسازی در حوزه ترافیک به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۷ ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای راه امنیت و حافظان حریم این مرز و بوم، هفته نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان و روسای خدوم فراجا و نیروی انتظامی تبریک گفت و افزود: یکی از برکات این هفته این است که به یاد رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثار حماسه‌سازان بی‌ادعای این سرزمین خواهیم افتاد و قدردان زحمات بی پایان این عزیزان در برقراری نظم و امنیت و حفظ کیان این مرز و بوم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همبستگی میان شهرداری و نیروی انتظامی عامل مؤثری در پیشبرد امور و جلوگیری از بی نظمی ها و پیش شرط توسعه شهر است، یادآور شد: تشکر و قدردانی از تلاش های دلسوزانه، شبانه روزی و در جهت تامین امنیت اجتماعی شهر و شهروندان، کوچکترین وظیفه ای است که ما به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی مان بر عهده داریم.

گفتنی است؛ در این مراسم سرهنگ سید حمید تشکری رئیس پلیس بزرگراه های فاتب منطقه ۲۴، سرهنگ  حسین سلطان زاده رئیس پلیس بزرگراه های فاتب منطقه ۳، سرهنگ حمیدرضا حسنوند رئیس پلیس راهور فاتب منطقه ۷ و سرهنگ حمید حمیدی سرکلانتر مرکزی پلیس راهور فاتب حضور داشتند.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 60917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =