زنان تاثیرگذار در روایت کتاب مجله «روایت ایران»

نخستین نشست «کافه کتابخونا» به بررسی کتاب-مجله "روایت ایران/ زنان تاثیرگذار" اختصاص دارد و داستان روایت زنان در ایران امروز را بررسی می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این آیین که روز دوشنبه ۲۳ مهرماه به میزبانی محفل ادبی نیایش قلم در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود، حمیدباباوند، سردبیر مجله سمیه، دکتر ابوالفضل اقبالی، جامعه شناس و مدیراندیشکده زوج، سمیه عظیمی نویسنده کارشناس مجری در حضور دارند.  


کتاب- مجله "روایت ایران" ۳۰ روایت در خود جای داده است. این روایت‌ها شامل: «همیشه دل نگران»، زندگی نیره‌سادات احتشام رضوی همسر نواب صفوی، از زبان "مریم راهی"، ۱۰ روایت دیگر از تسخیر سفارت آمریکا، جنگ ناخواسته‌ای که مریم کاتبی آن را نقل می‌کند و مدرسه رفاه با روایت چهار زن مبارز است.


محفل ادبی «نیایش قلم» سومین نشست‌ خود را به معرفی زن تراز انقلاب اسلامی اختصاص می‌دهد و پیش از این نیز با حضور نویسندگان و اهالی قلم به مرور آثاری از این دست پرداخته است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند عصر روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۱۵ به فرهنگسرای امید به نشانی میدان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۳
کد خبر: 60936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =