ساماندهی و بهسازی محور مولوی در منطقه ۱۲

شهردار منطقه۱۲ تهران با حضور در خیابان مولوی، پیاده‌روسازی چهارراه مولوی تا میدان محمدیه و تبدیل انهار به کانیو میدان قیام تا چهارراه مولوی را مورد پایش و ارزیابی میدانی قرار داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ به همراه سید مصطفی عرفانیان معاون فنی و عمرانی منطقه، پیاده روسازی چهارراه مولوی تا میدان محمدیه به متراژ ۱۲۰۰ متر طول که تا خیابان آتش نشان اجرایی شده است را بازدید کرد ونکاتی را برای حصول نتیجه دلخواه به معاونت‌ فنی و عمران ابلاغ کرد.

وی در حاشیه بازدید گفت: پیاده روها تاثیر بسزایی در اصلاح فضاهای پیرامونی دارد و از این جهت با مناسب سازی این مسیرها معلولان جسمی و حرکتی نیز می توانند به راحتی در معابر منطقه تردد نمایند.

 اتمام عملیات نهر به کانیو انهار میدان قیام تا چهارراه مولوی در خیابان مولوی شرقی هدف دیگر بازدید میدانی شهردار منطقه۱۲ بود.

وحیدرضا انارکی محمدی خاطر نشان کرد: تبدیل انهار به کانیو، جلوگیری از انباشت زباله‌ها و آبگرفتگی در انهار، پیشگیری از تجمع حشرات و حیوانات موذی، تعریض معابر برای تردد و پارک وسایل نقلیه، کاهش هزینه‌های لایروبی و حذف پل‌های ناهمگن روی انهار مقابل پارکینگ‌ منازل را در پی دارد.

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 60965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =