سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های منطقه ۲۰ بهسازی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ از اتمام فاز دوم طرح آراستگی سرویس‌های بهداشتی در قالب بهسازی و رفع نقص ۶۲ ساختمان سرویس بهداشتی بوستان‌ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم کوه نژاد گفت: طرح ویژه آراستگی شهر با موضوع بهسازی سرویس های بهداشتی بوستان ها با هدف خدمت رسانی بهینه به شهروندان در حال اجراست و تاکنون طی دو بازه زمانی ۱۶۹ مورد از نواقص سرویس های بهداشتی فضاهای سبزشهری رفع شد.

کوه نژاد با اشاره به اینکه این روند در بازه اجرایی سوم نیز ادامه خواهد داشت، افزود: تعویض شیرآلات معیوب، رفع نقص جامایع، تعویض فلاش تانک های معیوب، فعال سازی چشمه های غیرفعال، رفع نشتی اتصالات لوله ها، مرمت روشنایی معیوب، تعویض تهویه های معیوب از مهمترین نواقص این ساختمان ها بوده است که رفع و بهسازی شده اند.

وی خدمت رسانی بهینه به شهروندان را از مهمترین وظایف مدیریت شهری برشمرد و اظهار داشت: پیگیر رفع نواقص موجود در فضاهای عمومی از جمله بوستان ها و فضای سبز شهری هستیم تا بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود و شهروندان نیز می توانند با حفظ و نگهداری از این امکانات رفاهی، مدیریت شهری را یاری کنند.

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 60977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =