انعقاد تفاهم‌نامه اجرای تفکیک پسماند خشک و همکاری با اپلیکشن نوماند در مجتمع‌های مسکونی سطح نواحی هفتگانه منطقه ۵

اداره مدیریت پسماند منطقه ۵ از انقعاد تفاهم‌نامه تفکیک پسماند در راستای ارتقای فرهنگ جداسازی و تفکیک پسماند خشک و همکاری با اپلیکیشن شهرزاد (نوماند) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ مسعود نوابی سرپرست معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به موضوع تفکیک پسماندخشک گفت: حفاظت از محیط زیست یک مسئولیت اجتماعی است و همه ی ما در این زمینه وظیفه ای داشته و نمی توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم و این مساله نیازمند توجه و اهتمام جدی است.

سرپرست معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی در اقدامات مدیریت پسماند افزود: با توجه به ضرورت ارتقاء فرهنگ جداسازی و تفکیک پسماند خشک از تر در مبدا و به منظور انجام بهینه و موفقیت آمیز عملیات تفکیک، اجرای این طرح به وسیله اپلیکیشن شهرزاد (نوماند) جمع آوری پسماند خشک در دستور کار قرار گرفت.

نوابی در مورد اقدامات گفت: مذاکره و انعقاد تفاهم نامه در مجتمع های مسکونی سطح نواحی هفتگانه با حضور رئیس اداره و مسئول آموزش مدیریت پسماند منطقه ۵، عملیاتی شد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح تفکیک پسماند، علاوه بر اقدام موثر زیست محیطی، می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از فعالیت زباله گردها تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۳
کد خبر: 60980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =