تملک ۲۷ پلاک در میدان جی و ۱۰۵ پلاک در شاخه شرقی بزرگراه با جدیت در حال انجام است

صبح امروز شهردار منطقه ۱۰ با همراهی سید محمد آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی از آخرین وضعیت پروژه امتداد غربی و شرقی بزرگراه یادگار امام (ره) بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ در این بازدید آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص پیگیری و تکمیل این پروژه را تشریح کرد و گفت: طبق آمار اعلام شده، شهرداری منطقه ۱۰ باید ۲۷ پلاک را در میدان جی تملک کند و این اقدام با جدیت در دستور کار شهرداری منطقه ۱۰ قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: توامان تملک ۱۰۵ پلاک را در شاخه شرقی پس از تامین اعتبار مالی لازم و حمایت های شورای شهر در دستور کار قرار دارد که تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی، شاخه شرقی و غربی را به هم متصل کرده و این پروژه را طبق زمان بندی و برنامه ریزی به مرحله بهره برداری برسانیم.

در جریان این بازدید سید محمد آقا میری رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: پروژه امتداد بزرگراه  یادگار امام (ره) یکی از عظیم ترین و سخت ترین پروژه‌هایی است که اگر  معارضی در آن نبود ظرف مدت دوسال به اتمام می رسید، اما در دوره های قبل تیم کارآمدی نبوده تا بتواند از پس اجرای این پروژه بزرگ در پایتخت برآید و خوشبختانه در دوره ششم تیمی کارآمد و توانمند  تشکیل شد که این پروژه را بعهده گرفته است و در حال حاضر با بهترین شرایط در حال اجرا و پیشروی است.

او افزود: اقدامات صورت گرفته در این حوزه از تامین منابع مالی تا اجرای پروژه قابل تقدیر است و شورای ششم نیز هر کمکی  را که اثر مناسبتی در  تسهیل و تسریع  روند اجرایی پروژه داشته باشد را دریغ نخواهد کرد.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: رفع تمامی معارضین یکی مهم ترین اقداماتی است که باید در همین دوره انجام شود تا مسیر ادامه کار، با موانع روبرو نشود.

سید محمد آقامیری در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی عوامل اجرایی بر اطلاع رسانی از سوی شهرداری های مناطق به عموم مردم در خصوص نحوه اجرای پروژه در تلویزیون‌های شهری تاکید کرد و گفت: این حق شهروندان است تا از جزییات و مراحل اجرای پروژه مطلع باشند و بدانند که با ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) چه تحول عظیمی در وضعیت ترافیک پایتخت ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 60984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =