بهسازی خط کشی محوری و گذرگاه عابر پیاده در منطقه ۱۵

بهسازی ۲۲۰ کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه ۱۵ به منظور کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور شهروندان انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، گفت: بهسازی خط کشی محوری، گذرگاه عابر پیاده و آشکارسازی سرعت کاه های به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در راستای بهبود ایمنی و روانی ترافیک در این منطقه به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از جمله اهداف اصلی این پروژه می‌توان به افزایش دید و شفافیت خط‌کشی‌ها، بهبود شرایط ترافیکی و کاهش زمان انتظار در تقاطع‌ها اشاره کرد. همچنین، این بهسازی به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیکی و آگاهی شهروندان از قوانین راهنمایی و رانندگی صورت می‌گیرد.

اسکندری به توضیح اقدامات انجام شده پرداخت و افزود: به همین منظور در راستای طرح من شهردارم و طرح تحول خدمت، بهسازی خط کشی محوری و گذرگاه عابر پیاده و آشکارسازی سرعت کاه های سطح منطقه در دستور کار کار قرار گرفت که تا کنون ۲۲۰ کیلومتر خط کشی محوری و ۹۸۰ متر مربع  بلوک عابر پیاده و ۱۰۶ عدد نوشتار وخط کشی ایستگاه اتوبوس به اجرا درآمد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان اضافه کرد: بهسازی خط‌کشی‌ها در چند مرحله انجام می‌شود. ابتدا، شناسایی نقاط بحرانی و نیازمند به بهسازی صورت می‌گیرد. سپس، با استفاده از رنگ‌های با کیفیت و مقاوم در برابر شرایط جوی، خط‌کشی‌های جدید اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
کد خبر: 61009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =