بازدید جمعی بازنشستگان شهرداری تهران از خانه موزه سیمین و جلال

به همت شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تور بازدید بازنشسستگان شهرداری تهران از خانه موزه سیمین و جلال با همکاری سرای محلات مناطق بیست و دوگانه تهران در هفته سلامت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، همزمان با هفته سالمند تور بازدید رایگان با حضور ۲۰۰ نفر از بازنشستگان شهرداری تهران به همت این شرکت و همکاری سرای محلات مناطق مختلف تهران برگزار شد.

سیدمحمدناظم رضوی، مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ضمن گرامیداشت این هفته و ارج نهادن به جایگاه سالمندان در جامعه و خانوده، بیان داشت: این هفته فرصتی برای تکریم بازنشستگان شهرداری و توجه به نیازها و مطالبات و تأمین نیازهای آنان در حوزه های مختلف است.

وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری تورهای موضوعی برای گروه های هدف خاص از جمله برنامه های این شرکت جهت ارتقای سطح آگاهی فرهنگی و شناساندن ظرفیت گردشگری درخصوص خانه موزه ها است.

گفتنی است؛ خانه موزه سیمین و جلال، مجموعه‌ای بسیار ارزشمند و منحصر به فرد است که پس از سه سال کار تخصصی بازسازی و مرمت در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ افتتاح شد و بلافاصله مورد بهره برداری قرار گرفت. کتاب‌هایی مانند سو و شون، خسی در میقات و سایر رمان‌ها و داستان‌های دو چهره ماندگار ادبی کشورمان (سیمین دانشوروجلال آل احمد) در این خانه به نگارش در آمده است و این خانه تبدیل به پاتوقی برای برگزاری نشست های ادبی و علاقه مندان به این حوزه شده است.

انتهای پیام/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 61012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =