طرح نگهداشت مبارزه با جوندگان مضر شهری منطقه ۱۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴، از اجرای طرح مبارزه با جوندگان مضر شهری نگهداشت شهری در نواحی ششگانه منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، علیرضا رباطی با اشاره به اهمیت ارتقای بهداشت محیط شهری و مبارزه با جوندگان در جوی‌ها و خیابان‌ها گفت: بر این اساس طرح عملیات طعمه‌گذاری و مبارزه با جوندگان مضر شهری نظیر موش در منطقه در حال اجراست و در همین راستا بیش از ۳۹۰۰ مورد برای طعمه‌گذاری شناسایی و انجام شده است.
وی با بیان اینکه اجرای طرح طعمه گذاری با اولویت پاسخ به مطالبات شهروندان صورت گرفته، افزود: بر این اساس نقاط دارای پیام های شهروندی، جوی های روباز و معابر ناحیه با نظارت دقیق شناسایی و اکیپ‌ها با تجهیزات مخصوص، در منافذ شناسایی شده معابر، کانال‌ها و انهار، فضاهای سبز عملیات طعمه گذاری، انسداد کلونی ها و پاکسازی دائمی را انجام می دهند.
رباطی در ادامه با یاداوری اهمیت مشارکت شهروندان در کاهش تعداد حیوانات مضر شهری و بهداشت محیط است، عنوان کرد: بی‌تردید اجرای طرح طعمه‌گذاری و مبارزه با جوندگان مضر نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان است. از این رو از شهروندان درخواست می‌شود تا در دفع زباله‌های خانگی خود دقت کنند و از ریختن زباله و مواد دورریز به داخل مسیل‌ها، اماکن مخروبه و متروکه، معابر، کانال‌ها و فضاهای سبز خودداری کنند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان با تاکید بر استمرار اجرای طرح در تمام مکان‌هایی که احتمال وجود لانه موش و محل زندگی آن‌ها وجود دارد، از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های آموزشی و اطلاع رسانی در قالب توزیع بروشور و نصب پلاکارد با هدف افزایش اگاهی شهروندان با روش های مبارزه با ازدیاد موش و ارتقای بهبود وضعیت بهداشت عمومی در محلات ۲۱ گانه خبر داد.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 61016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =