نشست انتقال تجربیات مدیران شهری تهران و پکن

شهر: جمعی از مدیران شهری دو پایتخت کشورهای چین و ایران در بستر ویدیوکنفرانس به تبادل تجربیات و تبیین رویکردهای خود درمورد مدیریت شهری در دوران پاندمی کووید۱۹ پرداختند.

به گزارش شهر، مدیران و مسئولان مدیریت شهری دو کلان‌شهر تهران و پکن در قالب ویدیوکنفرانس به گفت‌وگو با هم پرداختند و از تجارب و برنامه‌های خود در زمان شیوع ویروس کووید۱۹ گفتند.

در این دیدار زهیر صباغ‌پور معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران ضمن اشاره به ضرورت تعامل و هم‌افزایی در مقیاس بین‌المللی برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، از اقدامات شهرداری تهران از ابتدای این همه‌گیری گفت و تأکید کرد که در روزهای آغازین شیوع کووید۱۹ شهرداری تهران دستور تشکیل کمیته‌ای را صادر کرد که کارش با سرپرستی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران شروع شد و ۵ کارگروه تخصصی تخصصی نیز به ابعاد مختلف این وضعیت پرداختند.

معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران همچنین در ادامه مجموعه‌ای از اقدامات شهرداری تهران از قبیل ضدعفونی مستمر ناوگان حمل‌ونقل عمومی، گندزدایی از معابر و خیابان‌ها و... را نیز برشمرد.

در این دیدار مدیران و کارشناسان نظام مدیریت شهری پکن نیز به بیان تجربیات و شرح اقدامات خود پرداختند و دو طرفین بر ضرورت افزایش تعامل در این زمینه تأکید کردند.

زهیر صباغ‌پور، معاون امور بین‌الملل شهرداری تهران، فاطمه صالح، معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهری سازمان مدیریت بحران شهر تهران، سارا کاشانی، معاون روابط بین‌الملل سازمان مدیریت بحران، بهداد عبداللهی، معاون همکاری‌های بین‌المللی و علمی حمل‌ونقل و ترافیک، سیف‌الله عبدی از معاونان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، احمد طاهری، مدیر پایش سازمان کنترل کیفیت هوای تهران و چند تن از کارشناسان حوزه‌های مختلف از طرف نظام مدیریت شهری تهران در این دیدار حضور داشتند و از سوی دیگر، یین فی، معاون دفتر ارتباطات بین‌الملل، هو منگ، مدیر اداره ارتباطات اروپایی، آفریقایی و آسیایی، لی چونیان، مدیر بخش تحقیقات مؤسسه حمل‌ونقل پکن، دای زیژینگ، معاون فناوری و همکاری‌های بین‌الملل دفتر محیط‌زیست شهرداری پکن و چند تن از متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مرتبط نیز از طرف مدیریت شهری پایتخت چین نیز در این دیدار حاضر بودند.

خبرنگار :علی سی پی

۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 6105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =