جمع‌آوری ۶۶۷ نفر معتاد متجاهر در منطقه ۱۸

جلسه قرارگاه اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ با هدف سامان بخشی انواع بزهکاری، بهبود رضایتمندی شهروندان و کاهش مخاطرات پیرامون محیط زندگی آنها تشکیل شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، جلسه قرارگاه اجتماعی شهرداری منطقه با حضور محمد جواد خسروی شهردار منطقه، سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و نمایندگان پلیس راهور، پلیس امنیت، پلیس مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی، کمیته امداد خمینی (ره)، بسیج، آموزش و پرورش و مراکز درمانی برگزار و کلیاتی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا برای مقابله با انواع بزهکاری اجتماعی و ساماندهی آنها مطرح شد.

ارزیابی عملکرد نهادها و دستگاه های دخیل در جریان چهار مرحله از اجرای طرح سامان بخشی آسیب‌های اجتماعی که منجر به جمع‌آوری تعداد ۶۶۷ نفر معتاد، افراد بی‌خانمان، کودک کار و خیابان شد، از دیگر محورهای این نشست بود.

گفتنی است تجهیز ساختمان مددسرا، بازگشایی مراکز پویاشهر ۱ و ۲ به همراه راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی به‌طور شبانه روزی در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف نیز از جمله مصوبات قرارگاه واحد اجتماعی منطقه بوده که در سال جاری به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 61052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =