قهرمانی منطقه ۱۶ در مسابقات والیبال ساحلی مناطق ۲۲گانه

مراسم اختتامیه والیبال ساحلی مناطق ۲۲گانه به میزبانی منطقه ۱۶ برگزار شد و این منطقه در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، آیین اختتامیه مسابقات والیبال ساحلی مناطق ۲۲گانه شهر تهران با حضور شهردار منطقه، معاونین و مدیران سازمان ورزش، چهره های ورزشی منطقه و خانواده معظم شهدا در سالن چند منظوره فدک برگزار شد و در این مراسم با اهدای مدال و کاپ قهرمانی از مقام آوران برگزیده در رده های نوجوانان و جوانان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به موقعیت منطقه ۱۶ به عنوان دیار قهرمانی و افتخار اذعان داشت: منطقه ۱۶ به دلیل دارا بودن هویت اجتماعی و مشارکت پذیری بالا سهم زیادی در افتخارآفرینی در سکوهای ورزشی در تمامی رشته ها دارد و وظیفه مدیریت شهری آن است که با مشارکت شهروندان در ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ورزش های تخصصی بستر مناسبی را فراهم کند.

وی افزود: دیار شهدای دانش آموز و وجود خانواده های معظم شاهد که در این مراسم حضور دارند نشانگر آن است که میزان مشارکت تمامی اقشار در پدیدآوری رویداد ورزشی کاملاً همسو با خدمتگذاران آنها در مدیریت شهری است و این امر مشارکت کیفیت و پویایی را در تمامی سطوح خدمتگذاری ارتقاء می دهد.

مراسم اختتامیه مسابقات والیبال ساحلی با حضور چهره هایی نظیر مادر شهیدان خالقی پور، فرهاد کاظمی و افتخارآفرینان و مدال آوران رشته های والیبال و والیبال ساحلی همچنین نمایندگان فدراسیون والیبال برگزار شد که در آن تیم منطقه ۱۶ در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان قهرمان شد و مناطق ۱۱ و ۱۳ در رده جوانان به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند؛ همچنین در رده بزرگسالان مناطق ۲۰ و ۱۵ رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است با حضور استعدادیاب فدراسیون والیبال، در نهایت ۵ استعداد برتر شناسایی و به مربیان تیم ملی  والیبال ساحلی معرفی شدند.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 61058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =