مدیران جدید منطقه ۱۶ شهرداری تهران منصوب شدند

طی حکمی از سوی حسین کاشانی پور، محمدرضا سالمی به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک و هادی حسین‌زاده به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۱۶ منصوب شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، نخعی پور معاون اسبق معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در آیین تکریم و معارفه این معاونت با ارائه گزارشی از فعالیت ها و پروژه های انجام شده در دوره مدیریت خود، به چالش ها و دستاوردهای این حوزه اشاره کرد.

در ادامه محمدرضا سالمی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک با بیان اهداف و برنامه های خود، بر اهمیت بهبود زیرساخت های حمل و نقل و ترافیک در منطقه تأکید کرد.

وی همچنین به ضرورت ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان و کاهش مشکلات ترافیکی اشاره کرد و خواستار همکاری و همیاری تمامی کارکنان برای تحقق این اهداف شد.

کاشانی پور شهردار منطقه ۱۶ نیز ضمن آرزوی موفقیت برای معاون جدید، بر حمایت خود از برنامه ها و فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک تأکید کرد و از تمامی کارکنان خواست تا با همدلی و همکاری، در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۶ تلاش کنند.

وی افزود: این مراسم به عنوان نمادی از تغییر و تحول در حوزه حمل و نقل و ترافیک، نشان دهنده عزم جدی مسئولین برای بهبود شرایط ترافیکی و خدمات به شهروندان است.

مدیران جدید منطقه ۱۶ شهرداری تهران منصوب شدند

همچنین در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، هادی حسین زاده سرپرست این معاونت با بیان اهداف و برنامه های خود، بر اهمیت بهبود فرآیندهای برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی در منطقه تأکید کرد.

وی همچنین به ضرورت ایجاد محیط کاری مناسب و ارتقاء سطح کیفی خدمات به شهروندان اشاره کرد و خواستار همکاری و همیاری تمامی کارکنان برای تحقق این اهداف شد.

کاشانی پور ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی، بر حمایت خود از برنامه ها و فعالیت های حوزه برنامه ریزی و سرمایه انسانی تأکید کرد و از تمامی همکاران خواست تا با همدلی و همکاری، در راستای بهبود وضعیت منابع انسانی و برنامه ریزی منطقه ۱۶ تلاش کنند.

همچنین از زحمات و تلاش‌های جولازاده مدیر اسبق اداره حراست شهرداری منطقه ۱۶ تقدیر به عمل آمد و محسن محمد به عنوان رئیس جدید حراست منطقه معرفی شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره حراست، محمد با بیان اهداف و برنامه‌های خود، بر لزوم ارتقاء سطح امنیت و نظارت در منطقه تأکید کرد و خواستار همکاری و همیاری تمامی کارکنان برای تحقق این اهداف شد.

وی همچنین بر اهمیت تعامل با شهروندان و ایجاد اعتماد عمومی و تلاش برای بهبود شرایط امنیتی منطقه تأکید کرد.

گفتنی است محمدرضا سالمی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک پیش تر در مناطق ۱۸، ۱۵ و ۲۱ بعنوان معاون حمل و نقل و ترافیک بوده و همچنین سمت معاونت شرکت مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 61071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =