تقدیر شهردار منطقه ۱۴ از نخبگان نابینا

شهردار منطقه ۱۴ در نشستی صمیمانه با جمعی از فعالان و نخبگان نابینا دیدار و از فعالیت این افراد در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی در دورهمی صمیمانه با فعالان و نخبگان دارای معلولیت که با حضور رییس موسسه بهزیستی شهدای انقلاب و معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه برگزار شد، از خلاقیت و دستاوردهای افراد دارای معلولیت در عرصه های مختلف زندگی و اجتماعی تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه معلولیت هیچگاه محدودیت و محرومیت از ادامه زندگی اجتماعی، دستیابی به افتخارات و سربلندی‌ها نیست، یادآور شد: جامعه افراد دارای معلولیت این بخش از پایتخت بارها به اثبات رسانده‌اند که معلولیت محدودیت نیست و در همه عرصه ها خوش درخشیده اند.

شهردار منطقه در ادامه به برنامه ریزی حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه برای مناسب سازی معابر، مراکز فرهنگی چون سراها و بوستان ها متناسب با افراد دارای معلولیت و همچنین برگزاری جشنواره ها و مسابقات تفریحی و ورزشی و ارائه خدمات آموزشی و سلامت محور با محوریت افراد دارای معلولیت اشاره کرد.

گفتنی است، در این نشست پس از معرفی توانمندی‌های نخبگان، برخی از فعالان اجتماعی دارای معلولیت به بیان دغدغه ها، مشکلات و ارائه راهکارها پرداختند و در پایان از افراد حاضر با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 61079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =