هفتمین جلسه کمیته ایمنی منطقه ۱۵ برگزار شد

هفتمین جلسه کمیته ایمنی منطقه ١٥ با حضور شهردار منطقه برگزار و در خصوص اقدامات لازم برای رفع موارد ناایمن و رفع خطر مراکز پرخطردر منطقه تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد علی الفت‌پور، شهردار منطقه، در هفتمین جلسه کمیته ایمنی، ضمن اشاره به برنامه‌های جدید این منطقه برای ایمن‌سازی و رفع خطر از مراکز پرخطر؛ بر تسریع فرایند رفع خطر از مراکز و ساختمان های ناایمن و پرخطر منطقه تاکید کرد.

وی تأکید کرد: ایمن‌سازی مراکزی چون بازار گل امام رضا(ع)، بنکداری خوانساری، بازار مواد شیمیایی کیمیا، نه تنها به حفظ جان شهروندان کمک می‌کند، بلکه به بهبود کیفیت زندگی در منطقه نیز می‌انجامد.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه به تشریح برنامه‌های کوتاه‌مدت پرداخت و گفت: در مرحله اول، با همکاری آتش‌نشانی و سایر مراکز ذیربط، اقداماتی نظیر اجرای  الزامات و موارد ایمنی شناسایی شده توسط سازمان آتش نشانی  در دستور کار قرار خواهد گرفت.

الفت‌پور همچنین به برنامه‌های بلندمدت اشاره کرد و گفت: ما در نظر داریم تا با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، بهبود شرایط فیزیکی این مراکز، ایمنی را به سطح بالاتری ارتقا دهیم.

شهردار منطقه ۱۵ با بیان اینکه ایمنی یک مسئولیت جمعی است و همه ما باید در این راستا همکاری کنیم تا منطقه‌ای امن‌تر و بهتر برای زندگی داشته باشیم،  به اهمیت همکاری با آتش‌نشانی و سایر نهادهای مرتبط اشاره کرد و گفت: بدون همکاری و هماهنگی بین نهادهای مختلف، دستیابی به اهداف ایمنی ممکن نخواهد بود. ما به دنبال ایجاد یک شبکه همکاری مؤثر هستیم .

هفتمین جلسه کمیته ایمنی منطقه ۱۵ با حضور محمد علی الفت پور شهردار منطقه، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، ناصر صابر معاون شهرسازی و معماری، روسای ادارات حقوقی، روابط عمومی، HSE، ستاد مدیریت بحران، شهرداران نواحی، فرمانده یگان حافظت منطقه، نمایندگان سازمان آتش نشانی و پلیس راهور با هدف بررسی روند ایمن سازی مراکز پرخطر منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 61086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =