آسیب‌شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷

نشست هم اندیشی با محوریت آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت رسیدگی به پیام های۱۳۷ در راستای ارتقاء رضایت شهروندان از نحوه خدمت رسانی سامانه مذکور با حضور شهردار منطقه ۹ و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به ضرورت رسیدگی صحیح، دقیق و سریع به پیام های سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: توجه به کاهش زمان پاسخگویی و رسیدگی فوری و با کیفیت به تمامی پیام های شهروندی به خصوص موارد خطر ساز باید در اولویت کاری نواحی و شهرداران شب قرار گیرد.

وی با اشاره به گزارشی که از عملکرد سامانه ۱۳۷ و  پیام های ۶ ماه اول سال جاری ارائه شده افزود: با تلاش مضاعف، اصلاح فرآیندهای کاری و اجرایی و همچنین شفافیت و دقت در اجرای خدمات می بایست موجبات رضایتمندی شهروندان  را فراهم کرد.

شهردار منطقه۹ با اشاره به تاثیر روند بررسی و  انجام به موقع ماموریت ها و لزوم ثبت در سامانه مذکور اظهار داشت: با رعایت شاخص ها و ثبت موارد در سامانه می توان به واقعیت اقدامات اجرایی در منطقه نزدیک شد و کسب رضایت شهروندان حاصل تلاش جمعی و پیگیری جدی تمامی عوامل خواهد بود.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ تصریح کرد: در این راستا شهروندان به عنوان همکاران افتخاری ما نقش پررنگی در رفع کم و کاستی های که ممکن است در محلات به وجود بیاید ایفا می کنند و اطلاع رسانی موارد شهری  از طریق سامانه ۱۳۷ جهت رفع آنها توسط مجموعه شهری سبب بهبود خدمت رسانی می شود که این مهم شایسته تقدیر است.

مرتضوی در خاتمه تاکید کرد: می بایست همکاران منطقه و نواحی و شهرداران شب با رعایت الزامات و مبانی سامانه۱۳۷پلاس و همچنین رصد و مدیریت آن، منطقه ۹ را در کسب امتیاز و رتبه با وضعیت عملکردی بهتر همچون گذشته یاری کنند.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 61092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =