بهره‌برداری از پردیس ۳ شهرداری تا پایان سال/ کارکنان پشتیبانی نیروهای پشت صحنه تمامی خدمات شهرداری هستند

مراسم تکریم خانواده اداره‌کل پشتیبانی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ حسن رجبی‌شایگان مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران در حاشیه مراسم تکریم خانواده همکاران اداره کل پشتیبانی در جمع خبرنگاران گفت: اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران ۱۱۰۸ نیرو دارد که غالب اینها کارکنان خدماتی هستند. 

وی ادامه داد: همانطور که تمام نهادها با وظایفی شناخته می‌شوند، شهرداری نیز با زیباسازی، اقدامات عمرانی و حمل و نقل شناخته می‌شود. ولی در راستای انجام این مسئولیت‌ها تیم پشتیبانی در پشت صحنه قرار دارد. اینها حامی کارکنان شهرداری تهران هستند که برای اولین بار با همکاری اداره کل رفاه و شهردار تهران برنامه‌ای مختص خانواده کارگری اداره کل پشتیبانی برنامه ریزی و اجرا شده است. 

رجبیان با بیان اینکه امروز اینجا برای تقدیر و تشکر از این افراد و خانواده آنها دور هم جمع شدیم و به این خدمتگزاری خود نیز افتخار می‌کنیم به مولدسازی ساختمان‌های شهرداری اشاره کرد و اظهار کرد: باتوجه به احکام شهرداری مبنی بر مولدسازی ساختمان های شهرداری طبق تدابیر معاونت مالی قرار شده تا پردیس‌های مختلفی حول مرکز شهر بازگشایی بشود. در همین راستا پردیس شماره دو یا ساختمان اطلاعات از سال پیش بازسازی شده است. 

مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران عنوان کرد: پردیس شماره ۳ نیز تا پایان سال که مجاور پردیس شماره ۲ واقع شده، افتتاح خواهد شد و ۱۳۰۰ نفر از کارکنان را در آنجا مستقر می کنیم. خاکبرداری پردیس شماره ۴ که مجاور ساختمان معاونت مالیاست هم شروع شده است. این پردیس ۵۶ هزار متر مکعب زیربنا دارد که ۳۰ هزار مترش خالص زیربنای اداری است و برنامه ریزی کردیم تا دو سال آینده خیلی از شرکت‌ها و مراکز را در انجام مستقر کنیم. 

وی گفت: اقدام برای اخذ استاندارد آسانسورها نیز برای ساختمان‌های شهرداری تهران آغاز شده است. البته قبل از اتفاق منطقه ۱۸ این روند شروع شده بود تا بتوانیم استاندارشان را کسب کنیم.

انتهای پیام/

۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 61122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =