پای بیلبورد شهری «لشکر نصر» به گفتگوی نمایندگان مجلس با رئیس جمهور باز شد/ تأکید رئیس جمهور بر حسن تعامل با شهردار تهران

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در روایتی از دیدار نمایندگان استان تهران با رئیس‌جمهور گفت: شهردار تهران این ایام به‌خصوص پس از ابراز شهادت‌طلبی و مواضع انقلابی رئیس جمهور، تصویر او و دیگر قهرمانان مبارزه با باند جنایت را بر در و دیوار شهر آویخت و فضای وحدت را در سیمای شهر استحکام بخشید.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مجتبی زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس‌جمهور، گفت: این جلسه سه‌شنبه در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد که رفع مشکلات تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس و شهرستان‌های استان تهران محور گفتگوهای نمایندگان با رئیس‌جمهور بود.
وی تصریح کرد: در این جلسه به آقای پزشکیان گفتم که مجمع نمایندگان تهران در دوره جدید در پی رفع مشکلات تهران است؛ تهران فعلاً شهری بیشتر سیاست‌زده، جناحی و شهر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها است؛ تهران باید به شهر زندگی، شهر خانواده و شهر علم و نخبگان هم تبدیل شود.
زارعی ادامه داد: خطاب به آقای رئیس‌جمهور گفتم که خطبه امام خامنه‌ای در جمعه نصر تهران ابراز شهادت‌طلبی شما در سفر به قطر، سفر عراقچی به بیروت و پرواز قالیباف به لبنان جملگی از یک دالّ گفتمانی سرچشمه می‌گیرند و باعث افتخار است.
وی با اشاره به رویکرد اخلاقی_انقلابی شهردار تهران افزود: آقای زاکانی این ایام به‌خصوص پس از ابراز شهادت‌طلبی‌تان و مواضع انقلابی شما، تصویر شما و دیگر قهرمانان مبارزه با باند جنایت را بر در و دیوار شهر آویخت و فضای وحدت را در سیمای شهر استحکام بخشید.
نماینده مجلس در ادامه به واکنش پزشکیان درباره این سخنان اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور در پایان سخنان نمایندگان به سخنرانی پرداخت و در بخشی از سخنان خود بر حسن تعامل و روابط خوب با شهرداری تهران تأکید کرد و گفت که در حال تعامل و گفتگو با دکتر زاکانی برای تقویت مناسبات و شناسایی راهکارها در رفع مشکلات هستیم.
زارعی در مجلس در پایان تأکید کرد: محور شرارت آمریکایی_صهیونی_اروپایی، رقابت‌ها را در ایران به رفاقت تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 61125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =