پویا سازی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در منطقه ۷

 شهردار منطقه ۷ از زیر ساخت ها و فضاهای اجتماعی و فرهنگی سطح منطقه بازدید و در جریان فعالیت های آنها قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه در ابتدا از مجموعه های مرکز توانمند سازی و مهارت آموزی کوثر ۲، مجموعه شهربانوی مرودشت و مجموعه ورزشی مهرآئین بازدید کرد و فعالیت‌های این مجموعه را ارزیابی کرد. مراکز دست آفرین مسیر های بعدی شهردار منطقه ۷ بود که مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

علی احمدی با حضور در پایگاه‌های خدمات اجتماعی مرکز پویا شهر، همراه سرا دو مرکز فعال در حوزه آسیب های اجتماعی، از روند فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در این مراکز بازدید و برای بهبود خدمت رسانی دستورات لازم را صادر کرد.

لازم به ذکر است مقصد بعدی شهردار منطقه ۷ مجموعه شهربانی دماوند بود که شهردار و معاونین اجرایی منطقه ۷ ضمن بازدید از تمامی بخش‌ها در جهت بهبود فعالیت‌ها با هم بحث و گفتگو کردند.

سرای محله خواجه نصیر و خانه جغرافیا از دیگر اماکنی بود که محمد هادی علی احمدی از آنها بازدید و دستورات لازم برای تکمیل و توسعه هرچه سریعتر آنها را صادر کرد.

شایان ذکر است پس از این بازدید مدیران منطقه ۷ در ساختمان ستادی شهرداری منطقه گردهم آمدند و به بررسی وضعیت این اماکن، اصلاح کاربری های موجود، توسعه مراکز، پویا سازی زیر ساخت ها، افزایش سرانه های اجتماعی فرهنگی ، برنامه ریزی در جهت راه اندازی بوستان بانوان، رفع موانع و تعیین راه حل برای رفع مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 61177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =