بررسی میدانی اجرای طرح ۳۶۰ درجه در مرکز شهر

در راستای اجرای طرح ۳۶۰ درجه (رصد، برداشت و اقدام) معاونت امور مناطق، محدوده اجرای این طرح در منطقه ۱۱ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران به همراه سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱ و جمعی از مدیران شهری از اجرای طرح ۳۶۰ درجه در محور کمالی و مخصوص بازدید کرد. در این طرح که دومین مرحله آن در سال جاری اجرا شده، محور خیابان کمالی و مخصوص در ناحیه ۳ این منطقه مورد ارزیابی و پایش قرار گرفت.

اصلاح و مناسب سازی پیاده راه خیابان مخصوص، اصلاح برخی دریچه های قدیمی، حذف تابلوهای زائد، حذف زوائد فیزیکی، پاکسازی برچسب های تبلیغاتی غیر مجاز از جداره ها، کاشت نهال، طوقه چینی درختان از جمله اقداماتی است که در دستور کار اجرای این طرح در منطقه۱۱ قرار گرفته است.

فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران در این بازدید از اقدامات صورت گرفته در محور مخصوص و کمالی، به لزوم همسان سازی زیر مخازنی ها و حذف دریچه‌های زائد و همسطح سازی دریچه ها در منطقه تاکید کرد و پس از اجرای بازدید میدانی؛ طی نشستی در دفتر شهردار منطقه با حضور معاونین اجرایی و شهرداران نواحی موارد اجرای طرح ۳۶۰ درجه و بررسی کنترل پروژه های محلات مرکزی شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷
کد خبر: 61187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =